Zet je bedrijf in de etalage

De afgelopen maand heeft Stichting Toeristische Promotie Westerveld (STPW) samen met Gemeente Westerveld en Ondernemersfonds Westerveld een tweetal bijeenkomsten georganiseerd met als thema ‘Zet je bedrijf in de etalage’. Marketing Drenthe zet zich met grote campagnes in om de gasten naar Drenthe te halen. Aan ons allen de taak om de gasten vervolgens voor Westerveld te laten kiezen. Gezien het fantastische aanbod welke wij in deze gemeente kennen, zou de keuze voor onze bedrijven en evenementen niet zo’n moeilijke moeten zijn. Echter, staan wij met elkaar nog niet voldoende in de etalage van Drenthe.nl.

Tijdens de bijeenkomsten is onder andere het belang van het hebben van een website met goede foto’s, aantrekkelijke teksten en een Duitstalige tekst besproken. Marketing Drenthe zet steeds meer in op de Duitse markt, een groeimarkt waardoor het seizoen verlengd kan worden. Met een Duitse vertaling van je website speel je hier al op in.

Aanbieding recreatie ondernemers
Door een samenwerking van de diverse partijen ligt er een mooie aanbieding voor de recreatieve ondernemers in Westerveld. Je kunt gebruik maken van een fotograaf, een Duitse vertaler en/of een screening van je website en social media met korting. Door de vraag te bundelen, kunnen de bedrijven het tegen een lager tarief aanbieden. De planning en de communicatie worden zelfs voor je uit handen genomen en wordt gedaan door STPW. Daarnaast ontvang je extra korting als je ambassadeur van Het Nationale Park van Drenthe bent en is er een bijdrage vanuit het Ondernemersfonds Westerveld beschikbaar gesteld. De korting van deze laatste twee kunnen oplopen tot wel €135 per bedrijf. Ben je geïnteresseerd of wil je meer informatie? Stuur dan een e-mail naar marieke@hetnationaleparkvandrenthe.nl. Tot uiterlijk 31 maart kun je de definitieve interesse kenbaar maken.

Geef een reactie